Nu kör vi välkommen 2018

 
Hoppas du har haft en fantastisk nyår !
 
Nu har ett nytt år börjat och det känns alltid lite speciellt.
 
Det är precis som om att ett nytt kapitel drar i gång – en fräsch start helt enkelt!
 
Inga nyårslöften här MEN har lovat....
 
Att vara sann mot mig själv
 
Hålla i gång med träningen
 
&  Leva i nuet
 
 
Om jag ser tillbaka på året som gått så har mycket hänt....
 
Nytt hus & ny stad
 
Ett liv på en ö
 
Nytt jobb
 
Och nya fina vänner
 
Jag är sjukt stolt över mig själv att jag
 
och min familj vågade ta steget
 
och det är inget vi har ångrat;)
 
 
Nyårsafton började super...
 
Vi packade ihop och gav oss iväg till ett ställe strax söder om Mörbylånga
 
Helt magiskt fint!
 
Och till slut fick vi njuta av godaste sopplunch;)
 
 
Att få leva på det sätt som vi har längtat efter
 
och dessutom hitta vänner som man trivs bäst med är helt underbart...
 

Kvällen började strålande på Algutta Ranch
 
 
Och vi fick dessutom bekanta oss med nya vänner Jeanette & Jonas
 
som vi trivdes mycket bra med & hoppas på ett återseende;)
 
En höjdarkväll med god mat & dryck & lekar
 
Vi stod detta år för förrätten med tillhörande dryck.
 
 
Räkcocktail & vitt Ernst vin
 
 
Därefter en ljuvlig god oxfile alá Micke & Carina
 
Och slutligen den super goda desserten
 
Marängsvanar, färska bär & glass
 
Handgjorda av Jonas & Jeanette
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack 2017 för ett händelserikt år;)
 
Nu blickar vi framåt & ett härligt nytt år väntar oss....
 
Välkommen 2018!
 
1000 Tack Carina & Micke för en super trevlig nyårsafton;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin