En helg i storstan

 
Vår helg har verkligen varit hur mysig som helst;)
 
Jag & mannen har hängt med godingarna Nellie & Philip;)
 
Som alltid är det lika trevligt att ta sig en tur till Stockholm
 
och känna på storstadspulsen lite;)
 
Och vilket fint väder!!
 
Sol med ett par minusgrader kan inte bli bättre;)
 
Vi fyllde den med en massa kärlek & roligheter som shopping,
 
god mat & dryck och en himla massa skratt;)
 
 
 
Några butiker är ett måste att besöka när man är där som 
 
Victoria´s Secret, Sephora, Mathilde & NK
 
Och ni som inte känner till att butik Mathilde har en super fin webbshop
 
så kan ni hitta den HÄR
 
 
Just nu har de upp till 40- 50%....
 
 
 
 
 
 
Nöjd trots att han fick betala....ha, ha
 
Blev också ett bar super sköna snygga ljusrosa boots från Odd Molly;)
 
Passar perfekt till vår fjällresa;)
 
 
 
Man blir rätt sliten & trött efter en dags shopping
 
så några barstop blev det allt;)
 
 
 
 
 
 
Lördagkvällen tillbringade vi på söder Elie´s kök
 
 
Älskar Italiensk mat
 
Super gott!
 
 
 
Ny vecka är igång och i morgon åker julen ut här hemma;)
 
Nu ser vi framemot en ljusare tid....
 
Ta hand om er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin