En riktig fin höstdag!

 
Hej hej vänner!
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag;)
 
och kul att ni kikar in här ....
  
Det blev ju så himla fint & varmt väder idag
  
så efter jobbet tog jag mig en riktigt långpromenad med Harley.
 
Det är så underbart vackert och få se när hösten blomstrar med alla dess färger....
 
 
 
 
 
Och för mig är promenader avkoppling
 
det är så himla njutbart allra helst sådana här soliga dagar;)
 
 
 
I morgon är det äntligen fredag
 
och en skön helg väntar...
 
Och jag ska till Stockholm "Globen" på personalfest med mina nya kollegor;))))
 
Ha en fin kväll!
 
Kraaaam Anette
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin