Ledig dag

 
Hej hej där hemma!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev.....
 
Har haft fullt upp denna veckan och tiden bara rusar iväg 
 
men nu är det helg och sommaren är äntligen här;)
 
 Och mina älsklingar är på väg hem från ön för att tillbringa helgen här hemma med oss
 
som jag har läääängtat.....
 
Ikväll är vi inbjudna till våra trevliga grannar och
 
som alltid är det lika mysigt och få komma dit och njuta av allt gott.....
 
Idag har jag njutit av solen.....
 
och planterat lite blommor och pysslat vilket jag älskar att göra;) 
 

Igår var jag en sväng i Tranås...hälsade på sonen och hans söta flickvän
 
och som alltid brukar jag då passa på att besöka fina
 
"Ljungs Trädgård och Blommor"
 
en underbar butik för blomälskare och de har jätte fina tillbehör man vill helt enkelt ha allt;)
 
Tog några vackra bilder därifrån....
 

Nu snart ska jag iväg för lite lyx....
 
har beställt en timmes ansiktsbehandling på Lotus ska bli sååå skönt;)
 
Ha en fortsatt fin dag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin