Mysdag med tejerna;)

Tjiiingeling;)

Dagen började med en härlig och mycket god frukost ihop med mina underbara tjejer;)

Så mysigt och få ro om dem alldeles själv och idag har jag ägnat halva dagen åt Nadja som har spelat handbollsmatch i Värnamo.

Matchen började kl.13.00 och vi var där i god tid, tjejerna var taggade och gjorde en kanon match som resulterade i vinst 14-29 och av dem gjorde Nadja 9 mål så himla stolt över henne;)

Denna match var den sista för säsongen och att se att hela laget ha den kämpa glöd, gjorde mig så glad och även rörd .

Jag var där som handbollsmamma och visste att detta var Nadjas sista match med

alla dessa underbara tjejer -04.

Att hon nu går vidare i  idrottslivet till ett nytt spännande lag på Ön är både en utmaning för henne och mig;)

 Ni bästa EBK -04 kommer alltid att finnas i våra hjärtan och vi önskar er lycka till i fram tiden...... 

 
 Eftermiddagen tillbringade jag tillsammans med Thea, Piraya och Harley i stallet.
 
Ponnymamma som man är så ställer man alltid upp och idag var det hoppträning på schemat;)  
 
Gick hur bra som helst...Både Thea och Piraya gjorde bra ifrån sig och kul och se dem på banan igen;)
 
 
Och Harley låg snällt och kollade på när matte var ridlärare.......
 
Ja, efter en dag med sol, glädje och svett har vi nu sjunkit ner i soffan och mår bäst:)
 
Ha nu en fortsatt trevlig lördagkväll....vi ses imon;)
 
 
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin