En familjejul.....

Hello hjärtisar!
 
och god forsättning på er....

Varit tomt på bloggen från min sida under senaste juldagarna,
 
Har tagit mig tid till att umgås med mina nära & kära
 
Verkligen njutit av min ledighet.....
 
Hur som helst tänkte jag visa er några bilder från vår underbara familjejul
 
 med föräldrar & barn;)
 
Så nu kör vi!
 
 
 
Alltså, jag säger bara vilka fantastiska härliga barn & svärdotter jag har
 
såååå Stolt, Tacksam 
 
Och Lycklig över att ha sååå fina barn<3
 
 
 
 
Julen för med sig så mycket känslor & tankar...
 
Jag tycker det är viktigt att människor jag älskar vet att de betyder mycket för mig - 
 
det kan vara genom att finnas där som en axel att luta sig mot eller som ett bollplank
 
eller genom en liten present eller genom att säga att de betyder mycket. 
 
Som mina underbara föräldrar & svärmor gör för mig<3
 
Älskar er<3
 
 
 
 
Och även lilla jag har varit snäll i år;)
 
Tack tomten!
 
 
Passar perfekt till vår fjällresa i februari;)
 
Ska bli supermysigt att åka lite skidor igen & ännu roligar är att vi får med oss barnen;)
 
Philip & Nellie 
 
Åkte upp till Lindvallen i mellandagarna, ville pröva sina julklappar;)
 
Mycket snö & härlig skidåkning & mysig afterski
 
 
 
 
 
 
Nu längtar vi också dit ska bli härligt att få åka iväg på lite semester;)
 
Men innan dess ska vi hinna fira nyår & Thea som fyller 15 år;)
 
Men nu laddar vi inför nyårsfest hos våra bästa vänner Carina & Micke
 
Gott Nytt År på er alla!!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin