Go´lördagkväll med vänner

En härlig lördag har det varit, 
 
solen värmde med sin närvaro hela dagen. 
 
9 grader,  kanske inte precis som det ska vara på vintern i januari månad.
 
Men så härligt......jag blir alltid så glad när solen tittar fram;)
 
 I lördags hade vi en hel del på på schemat,
 
Piraya skulle skos, det skulle städas  & fixas till kvällens gäster.
 
Vi brukar allitd träffas tidigt på dagen så vi hinner med allt.
 
Sjävklart blev det bubbel & bad 
 
Mannen stod för menyn
 
och denna kväll bjöd han på 
 
grekisk grillbuffé. 
 
Det blev ett lyckat koncept... 
 
...mycket skratt, värme och gemenskap...
 
Bjuder på några bilder från kvällen;)
 
Dukningen gick i vitt, ljusrosa, ljusgrått & ljusgrönt
 
likaså mina inköpta blommor från
 
"En blomma för dagen"
 
 
 
 
 
Vinterträdgården har jag smyckat ut med nya krukor från Netto 
 
Nya fräscha växter från plantagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lyckad lördag!
 
Men nu är en ny vecka igång och för mig står det träning & jobb på schemat.
 
Ha en bra vecka & ta hand om er!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin