Mitt i allt bygge...

Hej freedag!
 
Då har man åter igen vaknat på Ön och i  nya huset, denna gång tillsammans med mina underbara föräldrar;)
 
De följde med oss ner igår kväll och kommer tillbringa helgen med oss:) Alltid lika mysigt och få ha dem hos sig,
 
livet rullar på så fort och jag vill inget annat än att vara med dem varje minut;) ÄLSKAR ER MEST...
 

Igår kväll bjöd huset på TAPAS-kväll med ett mycket gott mousserade vin "Cava".......En cava kan vara likt en bal
 
på slottet – fruktansvärt långtråkig och dötrist och tråkig och ja… alldeles underbar …läs mer HÄR
 
 
Idag har vi mest ägnat oss åt långa havs-promenader....
 
kopplat av med en god bok och bara njutit;)
 
Har väl känns lite konstigt när man har haft byggarbetarna precis utanför huset.....
 
men jättekul och se när det börjar hända grejer och idag har takstolarna kommit upp;)
 

Ha nu en fortsatt mysig fredagskväll;)
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh hälsa UNDERBARA Britt och Sven med varsin KRAM från mig.
KRAM
Carina

2017-03-31 @ 23:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin