En midsommardröm....

Hej midsommardag!
 
ste nog erkänna att vi är rätt så trötta här hemma idag....
 
Vi firade midsommarafton hos våra underbara vänner i Algurtsrum;) 
 
Där fick njuta av fint väder, härliga bad, mycket skratt och en himla massa god mat & dryck;)
 
Ni ska få en titt på vår lilla fest....
 
  
Vårt firande startade kl.11.30 men tyvärr lyckades vi inte hålla det.....
 
Man har ju som ni vet en del att fixa med när det är midsommar;)
 
Vi hann lagom fram till bubblet,Pongrácz Methode Cap Classique Cuvée Brut Rosé...
 
Som vackra Angela stod för;)
 
 
 
 
Så var det då dags att klä den årliga midsommarstången
 
och som alltid hade söta Carina förbrett allt till oss;)
 
 
 
Därefter intog vi den goda maten sillen & färskpotatisen & nubben;)
 
 
 
 
Sol & Bad & Drinkar & Lekar 
 
 
 
 
 
Angies sangria på cava 


0,5 dl brandy 
1 dl bananlikör
1  dl Apple sourz
1 dl apelsin juice 
1dl Sprite
1 dl fanta citron 
1 dl fanta apelsin 
Fyll upp med cava (spanskt mousserande) 
Kiwi, jordgubbar äpple päron å apelsin till dekoration
 
 
 
Midsommartårtan;)
 
midsommarens söta höjdpunkt! 
 
 
Att få ha det så här bra gör mig så lycklig;)
 
 
Jag älskar livet och känner en sån tacksamhet till allt;) 
 
 
Önskar er alla en fortsatt mysig midsommardag;) 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad att jag har fått lära känna Dig å Henke 💞

2017-06-24 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin