En solig januaridag!

Godmorgon söndag!
 
Solen är här, 
 
och vi har haft en fantastisk fin helg;)
 
Startade dagen med en lugn & skön frukost...
 
 
 Har i veckan passat på att fylla huset med vårblommor
 
Och även köpt in en ny vas från Ernst senaste glasvas kollektion
 
Finns HÄR ....super snygg & passar överallt;)
 
Fyndade dessa fina Engelska perlagoner på plantagen, riktiga glädjespridare;)
 
Lyser verkligen upp i vårt köksfönster
 
 
 
 
Och vackra tulpaner i ljuvliga ljusa toner....
 
Annars har vi bara slappat och tagit det lugnt idag.
 
Fikat,
ätit goda rester från gårdagens grillbuffé 
 
& kollat på film;)
 
 
 
Denna härliga tulpanbukett fick jag av Carina igår;)
 
Berättar mer i morgon om vår super trevliga lördag tillsammans 
 
Önskar er alla en skön söndagkväll!
 
Kram Anette
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Joanna- Livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Så härligt att solen tittar fram

Svar: Håller med Joanna, man blir riktig glad när solen tittar fram;)
villaslandvagen.blogg.se

2018-01-28 @ 18:19:23
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin