Äntligen fredag!

Hej finisar!
 
Fredag igen, slutade jobbet tidigt, 
 
 
och haft mysigaste lunchdate med fina Eva;)
 
Snacka om att man kan tanka energi & kärlek från den människan;)
 
Samtidigt som hon är lika galen som jag så är hon den mest klokaste människa!
 
Skrattar faktiskt högre än mig (!)
 
Vi har helt enkelt galet kul tillsammans;)
 
 
Det enda problemet vi har varje gång vi är ute & lunchar en fredag
 
ÄR vilket vin vi ska välja till maten...
 
Oftas blir det många provsmakningar innan vi bestämmer oss som idag när vi var på "Kallskänken"
 
 Som serverade...

Öländskt kycklingbröst

med örtig potatis - tomatiserad sky - rostad zuchini
 
och vi tog tillslut ett rött 
 
 kryddigt och mustigt Cótes du Rhóne 
 
Super gott!
 
 
 
 
 
Denna fina restaurnag är en välkänd kvarterskrog med all världens streetfood.
 
Inredningen spartansk men smakfull;)
 
 
Hann därefter springa in till en av mina favorit blombutiker som ligger i närheten.
 
"En blomma för dagen"
 
Finns HÄR
 
Nöjd med dessa vackra rosor som jag har glömt namnet på..
 
Fint att sätta i vas med metallställning och kunna fördela blommorna i. 
 
Vasen är inköpt HÄR
 
 
 
 
Nu står mannen i köket & fixar kvällsmenyn "taco"
 
Tjejerna är hemma & vi ska mysa;)
 
Er alla andra ute i landet
 
önskar jag en fin fortsatt fredag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin