Idag är det ingen vanlig dag...

 
Idag är det min mammas födelsedag!
 
 
Min älskade mamma och mina barns älskade mormor!
 
Fyller 8o år!
 
 
Som jag vet firar sin dag tillsamans med min far på Gran Canaria;)
 
Och så är det fettisdagen!
 
Semlor i massor på jobbet idag!
 
 
 
 
 Är det något jag är svag för så är det just semlor,
 
tycker det är fantastiskt gott!
 
 
Själv bakade jag bullar igår och passade då
 
 
på att göra några stycken semlebullar som vi idag har mumsat på här hemma
 
med tjejerna som valde att ha vaniljkräm i sina;)
 
  
och så lille Harley som satt och tittade på när matte fixade fika .....
 
lika sugen som vi...
 
 
 
 
Sitter nu och kollar på om vi behöver något mer till vår resa nästa vecka;)
 
Ska bli så underbart skönt att få komma iväg med familjen och åka lite skidor i fjällen.
 
Det är något som vi alla älskar och jag är så glad för att min son och hans flickvän ska följa med oss.
 
Vi har hyrt mysigaste stugan i högfjället;)
 
Så härligt med en aktiv semester!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin