Första dagen i Sälen!

 
 
Hej finisar!
 
Hoppas ni har det bra så här i sportlovstider.
 
Jag befinner mig med min familj i Sälen, Lindvallen.
 
En skidsemester som återkommer hos oss varje år.
 
Jag verkligen älskar denna aktiva semester
 
som gör att man kan släppa på allt & alla måsten och bara vara.
 
Mycket ska planeras innan man väl är där som packning, hund och häst.
 
 Det är väl inget som är så roligt som att packa,
 
när man vet att man ska ha en skön semester med familjen;)
 
Jag är sån som gärna vill ha allt klart gärna en vecka innan;)
 
 
 
 
Stugan vi har bokat var så mysig & läget till backarna är kanon;)
 
Och brist på snö är det verkligen inte....
 
 
Vaknade denna morgon till nybryggt kaffe & doft av nybakat bröd;)
 
Så underbart härligt när barnen vaknar först & fixar en god frukost;)
 
 
 
Taggade & glad för en dag i backen
 
 
 
Pauser är viktigt för att vila trötta ben & torra strupar;)
 
Lika glad & lycklig varje gång för det är min älskade man;)
 
 
Hamnade på mysigaste lunchrestaurang på högfjället idag;)
 
Som serverade Chicken club sandwish & ett gott glas vitt vin;)
 
 
 
 
Trötta & nöjda med skiddagen,
 
sitter vi nu i stugan och ska njuta av en god tacopaj;)
 
Ha en fin söndagkväll!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin