Firat mammsen!

Om mammor vore blommor, vilken underbar blomsteräng vi skulle få.

För mig är min mamma den vackraste blomman av alla;)

Hon är min hjälte hon är mitt allt.

Hon är den bästa mamma man kan önska sig,

en underbar människa,

underbar mor

och underbar mormor.

Du är så älskad fina mamma 

 
 Min mamma & pappa så fina
 
som nu har varit tillsammans i hela 62 år 
 
Och fortfarade så mycket kärlek mellan dem;)
 
 

I lördags firade vi min fantastiska fina mamma som snart fyller 80 år!!

Min syster Lena & jag med familjer,

hade planerat denna fest sedan länge

och ingen visste då att de skulle ha oturen att bli magsjuka och

inte kunde vara med oss.....

så himla tråkigt för vi träffas så sällan nu när vi har flyttat.

Festen blev lyckad ändå

och det skålades naturligtvis i champage 

 

Underbart fint dukat hade de gjort

Allt i Blå Blomser från Royal Copenhagen

så vackert proslin;)

 
 

Menyn bestod av:..

Varmrätt:

Krämig Kycklinggryta med soltorkade tomater

Potatisgratäng

sallad & vitlöksbröd

Efterrätt:

Fruktkompott med grädde

 
 
 
 
 Givetvis var lille Harley med oss
 
som trivs bäst i husses knä
 
Mina bästa killar....
 
 

Födelsedagstårtan,

i apelsin smak,

från Wienerkonditoriet i Tranås,

mycket god

på begäran av mamma själv;)

 
 
Hon leve...
 
hurra, hurra, hurra!!!
 
 
Därefter öppnades presenter ...
 
Hon blev glad för både sitt nya smink,
 
middag för 2 & blommor
 
Kommer till nytta nu när de på torsdag reser till varmare breddgrader
 
Gran Canaria underbart härligt för dem;)
 
 
 
 
Tack älskade mamma för att du alltid finns där för mig 
 
och att du gjort mig till den jag är idag
 
Älskar dig mamma!
 
Grattis grattis!!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin