Årets fest på Globen!

 
Oj, vilken rolig, härlig & givande inspirationshelg jag har haft tillsammans med mina nya kollegor...
 
Tidigt i lördags morse bar det iväg mot Stockholm för att delta på Sveriges Radios
 
Strategidag 2017 i Filadelfiakyrkan
 
Ett program som var fyllt med 
 
inspiration 
motivation
&...
 
 framtida utmaningar....
 
För mig är det här en helt ny värld, inget jag har jobbat med tidigare
 
 
Det är både spännande och lite skrämmande men framför allt stimulerande;)
 
Jag är så glad att jag fick detta jobb som jag stortrivs med;)
 
 
Att få umgås & jobba med dessa underbara människor är så himla roligt och givande;)
 
För ingen dag är den andra lik....
 
Foto: Stina Gullander 
Vi alla bodde på Clarion Hotel Sign 
 
Lyxigt värre...
 
Alltid trevligt och ta ett glas vin på rummet innan festen börjar;) 
 
 
 
 
 
Här är vi alltså på väg till...
 
 
 Kvällens fest på Globen
 
Mäktigt! 
 
Givetvis bjöds det på bubbel 
 
Älskade välkomstdrink!
 
 
 
 
 
Bordsplacering var efter färgerna på Sveriges Radio
 
själv fick jag sitta vid det oranga bordet med mycket trevliga människor;)
 
 
 
MIDDAGSMENY I GLOBEN

 

FÖRRÄTT

Halstrad gravad röding

med rostad fänkålscreme

samt rökt blomkål, serveras

med kumminkryddat

KRAV-märkt tunnbröd

 

VARMRÄTT

Pannstekt majskycklingbröst

med ekologisk potatis och persiljerotsterrin.

Timjansky och honungsglaserade

ekologiska morötter samt rostad röd

steklök 

 

DESSERT

Ekologisk äppelpannacotta

med husets mazarin, serverad med

en kanel- och vit chokladkräm

 

 
Ljuvligt god middag med passande viner till
 
Servicen var på topp!
 
 
 Rickard Söderberg stod för kvällens Opera Sing-a long
 
Förtjustande musik, vilka fantastiska röster...
 
 Lika roligt som detta, ...var det skönt att få komma hem till man och barn;)
 
Hann lagom hem till solnedgången och en härlig promenad
 
Livet är bra härligt;)
 
Ha det fint!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin