Regn & Bad

Hej vänner!
 
Vilken fantaskisk mysig kväll vi fick igår med våra fina vänner.
 
 
 
 
Och klart att mina fina tjejer var med oss en stund på kvällen;)
 
Jag är så stolt & lycklig över att ha sådana goa barn;)
 
  
Bubbel i både glas & jacuzzi & en jäkla massa babbel & skratt.
  
Vi trivs så himla bra med dessa goa underbara människorna;)
 
Sååå tacksam för att de finns....
  
För det är inte så lätt att flytta från en liten trygg stad till en helt ny och inte känna någon
  
men det är verkligen det bästa vi gjort. 
 
Vi trivs ALLA så super bra på ön;)
 
Nu börjar vi också få lite ordning på huset men vi väntar
 
på ett stort projkt som snart ska sättas igång...
 
Poolbygget!
 
Ska bli både spännade  och kul och följa här framöver.
 
men det är mycket som ska planeras & fixas innnan dess;)
 
Det är anledningen till att vår trädgård ser ut som den gör...
 
Tur att vårt härliga jacuzzibad står färdigt på plats som vi flitigt använder och njuter av )
 
Som igår med Micke & Carina
 
 
 
 
 
Kvällen blev lyckad & trevlig;)
 
Vi åt fajitas med kyckling så jättegott. 
 
Lättlagat & smidigt efter det härliga, bubbliga, varma badet;)
 
Våra män hade kvällen till ära fått 1 års proverna på sina whiskey fat:)
 
De smakade av och var nöjda med resultatet;)
 
Glad för deras skull;)
 
 
Idag har vi stallet, vilket innebär att det har varit en hysterisk tidig morgon...
 
Nu är det snart dags för insläpp och hästskoning på Piraya;)
 
Ta hand om er  och ha en skön söndagkväll;)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin