Ny vecka & nya äventyr!

Hej hej vänner!
 
Hur har ni det hos er där hemma?
 
Här på ön är det regn & blåst...
 
Jag försöker vänja mig vid att det är ofta är så här denna årstid...
 
Men vi har också lika många fina dagar...
 
 
Så himla nöjd med mitt senaste inköp av ljusstake kommer från Indiska finns HÄR
 
Passar i alla rum så lättplaserad och fin överallt;)
 
Som här i både köket & vardagsrummet.
 
Finns även i en dyrare variant på RUM 21 HÄR
 
Lyx eller budget??
 
 
Ja,  då var denna vecka igång och för mig väntar nya utmaningar.
 
För i morgon blir det en "flight" till Stockholm för att delta på en  2- dagars konferens
 
med alla mina kollegor runt om i Sverige.
 
Jag älskar att det händer lite saker i mitt liv just nu;)
 
Mitt nya jobb på Sveriges Radio är så spännade & verkligen rolig bransch att jobba i, alltid mycket som händer;)
 
Som i lördags då jag och många fler av oss på P4 Kalmar arbetade ideellt för Världens Barn-loppet;)
 
Och klart att mina bästa kom och hälsade på mig & radioapan & alla andra;)
 
 
Därefter njöt vi i vårt underbara spa & en lugn hemma kväll vid bransan;)
 
 
 
 
Nu väntar Piraya på oss så stallet nästa;)
 
Sen blir att packa för morgondagens resa;)
 
Ha en fin eftermiddag!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin