Min helg....

 
Hoppas ni mår bra idag och att ni känner av att en skön fredag och helg väntar!
 
Och till er som jobbar obekväma tider och ska jobba helg, kör på! 
 
Min helg har börjat såååå bra;)
 
Haft bästa dagen på jobbet, 
 
godaste lunchdate med mannen
  
och ett givande möte med min lilla tjejs skola;)
 
Och här sitter jag nu och bloggar medan mannen lagar en god laxmiddag;)
 
Myskläderna är på, stearinljusen är tända & ett gott glas rosé brevid mig;)
 
Vad kan man mer begära.....
 
 
Igår fick vi också njuta,
 
då vi hade bokat in bästa Emmy för massage.
 
Hon är absolut den bästa massör jag provat
 
och hon ska definitivt knåda våra verkande ryggar & nackar även i fortsättningen:)
 
Super skönt att få ha den förmånen att hon kommer hem och masserar;)
 
Lyxigt värre!
 
 
 
Blev att jag bakade Leilas goda morotskaka till fikat;)
 
Recept finns HÄR
 
 
 
 
 

Nu kan det lätt bli att vi hoppar ner i bubbelpoolen

och njuter vidare av denna mysiga fredag;)

Och ni får ha en fortsatt fin fredagskväll!

 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilken härlig blogg du har!

Svar: Tack🤗Glad att du tittar in;)
villaslandvagen.blogg.se

2017-10-20 @ 21:10:06
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin