Hemma Hos-kväll

Heeeej!
 
Vad har ni gjort i helgen?
 
 Vi har varit hemma och fixat med hus & trädgård
 
Solen har gassat både lördag & söndag.
 
 
Så då passade vi på att jobba lite i trädgården
 
 
och jag har även varit i stallet och ridit Piraya
 
 
I lördagskväll var vi bortbjudna till våra fina vänner inne stan.
 
Köpte finaste blombukett, vet att Eva älskar rosa;)
 
 
Blev en sån riktigt kanon kväll och vi hade så himla trevligt & roligt.
 
Här kommer lite bilder från kvällen..... 
 
 
 
Välkomstdrink !
 
Älskade champagne 
 
 
Eva är verkligen en gormékock av rang 
 
Maten var superb;)
 
 Vi åt, skrattade och mådde väldigt väl i varandras sällskap
 
under tiden vi njöt av det goda.
 
 
 
Mycket vacker dukning, allt från blommor till glas/porslin matchade.
 
 
 
 
 
Deras inredningen var ny smakfull, modern med en stilfull design;)
 
 
 
 
 
 
 
Alltså Eva denna underbara vän...
 
Hon är rolig. Hon är smart. Hon är grym. 
 
 
 
Tack fina vänner för en super trevlig lördagkväll!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: appi

Mysig blogg!

Svar: Tack snälla, Kul att du har hittat hit😊
villaslandvagen.blogg.se

2017-10-19 @ 05:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin