Helgens party och middag!

 
Hej heeej!
 
 Äntligen lite vila i softan efter att varit i stallet,
 
 
fixat käk till tjejerna och gått en runda med Harley;)
 
Min man är på insprång, han har haft sin arbetsdag i Borås idag;)
 
I helgen var vi på Halloweenfest hos våra vänner i Algurtsrum;)
 
Bjuder på några bilder från den....
 
 
 
Allt var förbrett på ett jätte mysigt sätt och maten var så super god...
 
Att fixa till fest är Micke & Carina bäst på;)
 
 
 
Förrätten var superb....
 
Pilgrimsmussla
sparris & bacon
grillad getost
balsamico
 
 
Varmrätten var super, älskar långkok...
 
Boeuf bourguignon
potatispuré
haricot verts

Efterrätten var så ljuvligt god....
 
Pannacotta
med färsta bär
 
 
Och som alltid har vi "galet kul" tillsammans;)
 
Precis som spelet hette som vi under kvällen spelade
 
Vi skrattade så vi tjöööt... 
 
 
 
 
Världens bästa gäster gör världens bästa fester!”
 
Tack vänner för bästa fest;)
 
Nu är vi i mitten av en ny vecka och en ny helg väntar oss snart igen...
 
Vi har tänkt oss att besöka Huseby Julmarknad.
 
Hoppas att ni också har några trevliga helgplaner....
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin