Ett par dagar i Tranås...

 
Hej hopp alla kära läsare
 
Hur har ni det?
 
Själv mår jag riktigt bra;)
 
Förra veckan hade jag det ganska intensivt,
 
 
anledningen till att jag inte har hunnit blogga;) 
 
Har varit ett par dagar i Tranås hos min älskade son & hans Nellie
 
 
Hann även med att besöka mina underbara föräldrar
 
Det är så värdefullt och få lite egentid med dessa godingar;)
 
 
 Tror vi hann med det mesta...
 
Lagade god mat, fixade party och hade mysiga filmkvällar;)
 
 
 
Och en hel del shopping;)
 
Jag måste slå ett slag för mina absoluta favorit butiker i Tranås
 
Ljungs Trädgård finns
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni förstår kommer man inte tomhänt där ifrån;)
 
Blev allt lite Ernst & majalykta och lite blommor;)
 
Den andra butiken som jag också älskar är
 
Butik "inne" finns
Som nu hade plockat fram sina fina julsaker...
 
 
 
 
 
Visst är det så att man alltid vill varje år köpa sig något nytt trendigt julpynt..
 
Och i år blev det en ny ljusstake för mig;)
 
Sååå nöjd ska bli så mysigt att sätta upp till 1:a advent;) 
 
 Nellie fyller 20 år i morgon, vilket hon har firat med sina väninnor i helgen:)
 
Själklart hjälpte jag till att fixa med det och vi fick ihop det riktigt bra;)
 
Hon vet precis hur hon vill ha det & snyggt blev det också;)
 
Kolla här!!
 
 
Och hur snygg blev inte hon
 
Kvällens partypingla...
 
Grattis grattis söta ,bästa, goa
 
Nellie
 
 
Nu har jag landat och haft en bra jobbmåndag;)
 
Så nu ska jag ta igen lite förlorad tid med mannen , tjejerna och djuren...
 
Ha en fin kväll!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin