SUN-Day

 
Vi började denna sköna söndag med en långpromenad med vår älskade lilla Harley
 
det var så underbart skönt;) 
 
Sommaren är verkligen en ljuvlig årstid så älskad....
 
Fåglarna kvittrar, getingar surrar, solen värmer, gräset är grönt och blommor/träd doftar gott.....
 
Livet är allt bra härligt;)
 
 
 
När jag startade min blogg så ville jag ha en fin slända till min startsida.....
 
Googlade då och hittade denna fina som jag nu är så glad för att jag får använda;)
 
Har även köpt en av henne....
 
Design by Mel....Melissa Sondell finns här
 
 
Go´söndagkväll på er.....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin