Som jag har väntat...

 
Vart tog det fina sommarvädret vägen?
 
Förhoppningsvis hittar det tillbaka till helgen igen
 
för då ska jag nämligen ner till huset och älsklingen på ön....läääängtar sååå mycket;)
 
Jag har haft under en längre tid smärta på utsidan av höften ,
 
vilket är vanligt bland löpare och andra konditionsidrottare
 
och kan kännas som en ömsom vass ömsom molande smärta under höftkammen.
 
Denna smärta kom då jag för ett halvår sedan fick för mig att jogga varannan dag för att komma i form.
 
För mig har träning varit allt eller inget
 
men idag har jag lärt mig att jag inte är 20 år längre
 
och att jag måste lyssna mer på min kropp och ägna mig mer åt skonsamma träningsformer.
 
Jag har också lärt mig att mer själv ta ansvar för mitt välmående ... 
 
Idag blev jag så glad över att jag äntligen kunde ta på mig löparskorna igen
 
och ta mig en liten jogging runda på 4 km utan smärta....jippi!!!
 
Nu hoppas jag verkligen att höften håller för ett par joggingpass i veckan;)
 
Det är en bra kombination till min ridning;)
 
 
 Nu blir det duschen.....för sen ska jag krypa ner i soffan och njuta av en kopp te;)
 
Tänk på att ta hand om er fina vänner
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin