Snart flyttdags!

God kväll sötisar!
 
Vilken vacker helg vi har haft rena rama sommarvärmen,  20 grader i lördags så underbart;)
 
Hos oss här hemma är det lite lätt kaos just nu.....som ni vet så börjar vår flytt närma sig så smått;)
..
Jag och mannen har sorterat, slängt, sålt och packat ner en himla massa....pust´
 
 
OCH det här med att ha en massa småsaker här och där
 
som man inte riktigt vet vad man ska göra av
 
eller om man ska ha det kvar överhuvudtaget är så jobbigt.
 
Jag är av den sorten som gärna samlar på mig saker medan
 
min man är snabb på att slänga sånt som vi inte har använt på flera år...
 
fast man vet ju aldrig kan ju komma till användning......
 
men denna gång har jag faktiskt varit duktig och slängt
 
eller gett bort allt  det som inte har används och det känns rikligt skönt;)
 
 
I lördagskväll kom dessa godingar på besök;)
 
Vi hade ordnat & fixat med en god grill buffé och det var så grymt gott;)
 
och det är alltid lika mysigt och få ha dem här;)
 
 Blev en toppen kväll! 
 
 
 
Ha nu en fortsatt skön söndagkväll;)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin