Yes, jag fick det!

 
Hej alla glada! 

Jippi vad jag är glad! Glad i hela kroppen! Jag fick jobbet!

Det känns så rackarns bra och roligt och jag har tackat JA! 

Roligt eftersom jag nu får arbeta med ett härligt glatt gäng radiopratare ......

Äntligen får jag ta nytta av den kompetens och erfarenhet jag har från mitt tidigare arbete och liv;)

Roligt eftersom jag får lära känna nya människor och får nya arbetskamrater

och lära mig en himla massa nytt om P4 Kalmar

Så till hösten börjar ett nytt kapitel i mitt liv som jag verkligen ser fram emot.

Hejdå Kalmar kontaktcenter och hej hej Sveriges Radio Kalmar;)

Jag kommer numera vara deras nya SR-assistent;)

 
 
 
Detta har mannen, jag och lilla Harley firat ikväll på Hamnkrogen i Stora Rör.
 
De som vet vad de serverar....
 
Det var både gott och helt underbart;)
 
 
 
 
 
Vi åt en fanstaskiskt god Småländsk oxfilé med bearnaisesås,
 
 
grönsakssaute med öländska bönor ochugnsrostad nypotatis...
 
Kvällen tillbringade vi nere vid stranden....
 
Mycket Kärlek & Bubbel;)
 
 
 
 
 
Blev en magisk kväll.......
 
Nu laddar vi batterierna för morgondagens aktiviterter;)
 
 
Då blir det blommor i håret, flätad lugg och blommig klänning....... 
 
Glad midsommar på er alla!!
 
 
 
 

 
 
 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad roligt Nettan!! ♥ Glad för din skull! Spännande det låter! Vad får du göra då?👍

Svar: Tack Cissi💗🌸Jag kommer jobba med musikrapportera, personal adminstration, ta emot besökare, inmatning av tablån, ansvara för inpasseringssystem, fakturering, evenemang m. m.😉👍🏻
villaslandvagen.blogg.se

2017-06-22 @ 20:06:51
Postat av: Anonym

HJÄRTINNERLIGT GRATTIS finaste Nettan. Vad innebär din nya tjänst nu då??? Vad ska du göra för spännande där???
Kram
Carina Nilsson

Svar: Tack söta Carina💗🌸Jag kommer att jobba med Musikrapportera, personal adminstrations, ta emot besökare, inmatning av tablån, ansvara för inpasseringssystem, fakturering, evenemang m. m.😉👍🏻
villaslandvagen.blogg.se

2017-06-22 @ 20:31:33
Postat av: Anonym

Grattis och lycka till😍

2017-07-06 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin