Nu är dom mina!

 

Hej hej!

Har ägnat mig åt i det fina vädret att fynda lite snygga skor & kläder.

och kanske ger det er lite tips och inspiration! 

Äntligen har jag fått tag på några snygga sneakers som är helt i min smak!

Ska bli så roligt att inviga dem i veckan,

det är riktig snygg glans & färg på skorna;)

Mina Michael Kors sneakers har jag fyndat på "Raglady by tara"

finns HÄR

 
 
Så sköna och sitter pefekt på foten,  kan varm dekommenderas;)
 
 
 
Så härligt ändå och lyckats göra några inköp som man blir så nöjd med;)
 
 
och även dessa snygga från Ralph Lauren design
 
 
finns HÄR
 
 
Sen kunde jag inte låta bli ett nytt plagg från Odd Molly ...
 
Älskare som man är av detta märke så är det bara så....
 
Blev denna fina kofta har den sen innan i rosa nu har jag lyckats fynda den i off white....
 
Sååå LOVELY;)
 
finns HÄR
 
 
Nöjd & Glad och ännu gladare av att just du tittade in på bloggen idag;)
 
Nu ska jag ägna mig åt min häst och vi ska rida ut en skön tur i skogen
 
 
och kanske blir ett dopp i det blå med henne för hon älskar nämligen att bada..
 
Ni får fortsätta njuta av denna sköna söndag;) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin