En helg med mycket kärlek

God kväll på er!
 
 
Här sitter jag i soffan med en god kopp kaffe efter en härlig ridtur med Piraya.
 
 
Hon har hämtat sig efter resan och börjar så smått känna sig hemma i sitt nya stall.
 
Känns så bra för oss alla;)
 
 
Nu är det redan torsdagskväll och en skön ledig helg väntar;)
 
Den ska vi tillbringa tillsammans med min älskade syster & hennes man det ska bli så himla roligt,
 
vi har inte setts på hela sommaren. 
 
Blir mest bloggande för min del på helgerna , 
 
då jag nu för tillfället arbetar heltid
 
 
men det ska det snart bli ändring på när jag börjar på mitt nya till hösten;)
 
 
Längtar med spänning dit!
 
Helgen som varit kom Philip & Nellie på besök, vill gärna dela med mig lite av den.
 
 
 Vi  hade en sån fantastiskt mysig helg ihop och
 
 
vi hade även tur med vädret så det blev mycket sol & bad;)
 
 
 
 
Kvällarna satt vi mest och myste åt & drack gott och
 
 
det blev en massa prat om allt och ingenting.
 
 
 
 
Finaste ni tack att ni kom!
 
Älskar er!
 
Söndagskvällen, då alla barn hade gett sig iväg , 
 
fick vi äntligen lite egentid tillsammans min underbara man & jag.
 
Vi passade då på att gå ner till havet, njuta av den fina solnedgången,
 
 
 
 Vi tog med oss lite rosé & kex & ost & badkläder.
 
 
 
Såå underbart lugnt, vackert och fridfullt......
 
Att bara sitta där , andas, lyssna på vågornas brus tillsammans med den man älskar.....
 
Är livskvalitet för mig....
 
 
Gäller att ta vara på dessa stunder och leva i nuet;)
 
 
Var rädda om er!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin