Tredje advent...

 
Glad tredje advent, allihopa!
 
 
Idag har vi tagit det lugnt!
 
Har varit hemma & stökat i köket, pysslat lite, tagit en långpromenad med Harley.
 
Julkänslorna finns där & 
 
det är så skönt att vara långledig från jobbet;)
 
Igår hade vi mysigaste, finaste soligaste dagen;)
 
Vi packade ryggsäcken full med glögg, lussebulle & pepparkakor
 
Satte oss vid bryggan & njöt av värmen både från glöggen & solen
 
Det var riktigt ljuvligt!!
 
Det är sådana här tillfällen man får ta vara på i livet som jag och min man bäst på;)
 
Jag verkligen älskar livet på ön;)
 
 
 
 
 
Vi avslutade kvällen med tapas, sprakande brasa och bubbelbad
 
Vi njöt av varje sekund;)
 
  
 
  
 
 Vet att många av er där ute i landet har en massa snö nu & visst är det underbart, 
 
allra helst nu i juletid;)
 
Kan också känna att det är jätteskönt & slippa.....
 
Oss passar det kanon med att bo såhär för vi slipper att 
 
halka runt,
skotta,  
brodda hästen,
snöklumpar på hunden &
man kan komma fram precis överallt;)
 
MEN 
 
Nu ser vi framemot en vit jul,
 
tillsammans med våra älskade föräldrar & barn på Småländska Höglandet;)
 
Ska bli sååå mysigt....
 
Nu önskar jag er en fortsatt trevlig tredje advent!!!
 
 


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack😊
villaslandvagen.blogg.se

2017-12-17 @ 19:44:03
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin