Vilken sommar!

 

Hej på er !
 
Nu var det ett tag sedan jag bloggade....men nu så är jag äntligen igång igen;)

Jag hoppas verkligen att ni alla haft/har en fantastiskt härlig sommar

och att ni nu känner er utvilade och redo för en händelserik augustimånad ! 

Trots att jag har jobbat hela sommaren så känner jag en sån glädje till allt jag fått vara med om;)

Vi har haft många goa härliga gäster som har kommit och besökt oss i vårt nya hem;)

Jag verkligen älskar att få ha mina nära & kära hos mig;)

 

 
30 juli så firade älsklingen och jag vår första bröllopsdag......
 
med godaste champagen "launois"
 
 
som vi fick av min älskade syster & svåger
 
 
 
Vi har även fått njuta av varma soliga kvällar
 
 
och inte minst av den goda maten & drinkarna;)
 
 

Allt är så nytt för oss här på ön men vi känner alla att vi gjorde helt rätt i att flytta hit:)

Såååå underbart härligt;)

Och super glad för att barnen trivs och hittat kompisar,

om ett par veckor börjar skolan som de väntar på med spänning.

Vill passa på att visa er hur vårt utekök blev ...

 
 
 
 

Vi väntar fortfande på vårt rostfria kylskåp som kommer först i slutet av augusti ...

 I oktober går vårt bygge vidare........

Vi har efter mycket om och men nu äntligen bestämt oss för att bygga en pool på baksidan.

Ett projekt som gäller att planeras inför.....

Åhhhh, va´kul det ska bli och framför allt härligt;)

Läääängtar;)

 

Poolbilden är tagen men något åt detta håll kommer det att se ut;)

Så lovely med denna mysiga uteplatsen,

har hitta något likande på nätet som kanske kommer passa in hos oss;) 

 
Finns på denna sidan HÄR 
 
 

Nu relax i soffan efter en hård arbetsdag......

Önskar er en lika skön kväll...

Kram Anette

 
 
 
 
 

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin