Hösten står runt hörnet....

 
 
Luften har varit fantastisk idag! 
 
Frisk, med ett härligt och lite kyligt inslag.
 
Jag älskar verkligen när hösten börjar närma sig! 
 
Egentligen älskar jag ”ingången” till alla våra fyra årstider.....
 
Hösten är nog min absoluta favoritårstid.
 
Älskar alla färger utomhus, att få tända ljus &
 
 en sprakande brasa, ta på sig varma mysiga kläder,
 
gå långa promenader..... 
 
 

Äntligen en anledning att bara vara hemma och mysa;)
 
Tända en brasa & bara njuta....
 
 
 
Och den där härliga känslan att krypa upp i soffan och gosa in sig i en varm pläd.....
 
Läsa en mysig tidning eller god bok är såååå underbar;)
 
 
 
Har funderat på att boka in lite trevligheter till familjen i höst.....
 
Shoppingtur till tjejerna och spa weekend till mannen och mig;)
 
Kan inte bli bättre....
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin