Morgondis.......

Hallå där!
 
Visst är det härligt att det är vår i luften, jag verkligen älskar det.......den underbarar doften, värmen, solen och alla dessa fina körsbärsträd som knoppas för fullt ...gör mig så lycklig;)
 
Vaknade ganska tidigt idag, tog med Harley på en mysig morgonpromenad jäms med havet.
 
Det var dis i luften, vindstilla och havet låg helt magiskt tyst så himla rogivande för själen;)
 
 
Hänt en hel del i veckan/helgen, snickarna jobbade både i
 
fredags och i lördags så himla kul att äntligen se hur allt kommer att bli;) 
 
Men vad det drar med sig mycket jobb......
 
uppgrävd gräsmatta, flytt av träd och buskar och en ny stensättning måste göras.....
 
Men samtidigt känns det rätt "gött" för då får man planera sin trädgård precis som man vill ha det;)
 
Igår gjorde vi lite nytta i huset, Henrik tapetserade hall öv och det gjorde han som vanligt super snyggt.
 
Själv har jag målat klart trappan som nu är vit /grå som blev kanon;)  innan var den i furu, vilket inte alls var i vår
 
smak. Nu har jag bara lite finlir kvar på den men det får bli till en annan helg.
 
 
 
 
 
Vi hann också med en sväng ner till havet för lite sol, bubbel och choklad..........
 
När livet är som bäst...........Finaste mamsen och papsen;)
 
                                
  Finaste mannen och Harley....de som ger mig så mycket kärlek;)        
                                  
 
Nu har vi en arbetsvecka som väntar och jag hoppas att ni har haft en jätte bra helg;)
                                                                         
 Ha det fint!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till Villasländvägen - min, Anettes, värld.

Här möts du av glädje, spontanitet, inspiration, inredning, mode, vänner och god mat.

I vårt hus bor jag, vår lilla söta hund, min älskade man, dotter och bonusdotter. Ett par kilometer bort lever vår fyrbenta kärlek Himlabackens Piraya som är en maxad D-ponny av rasen Welsh Cob.

Jag lever för min familj och djuren, älskar närheten till havet och är helt enkelt en livsnjutare. Hoppas ni kommer trivas här!

Vill du kontakta mig på mail: [email protected]

VillaSländvägen
Följ via Bloglovin